Art Trails of the Riviera
Prozkoumejte Azurové pobřeží i za hranicemi slunce a moře. Pronikněte do jeho bohatého uměleckého dědictví, které bylo kdysi domovem ikon jako Cézanne, Renoir a Picasso. Vydejte se s Kate po stopách těchto mistrů z Aix do Nice a objevte krajiny, které inspirovaly jejich nadčasová díla. Poznejte průsečík umění a historie v srdci jižní Francie.