10 Anos Con Bebe
Bebe se vydává na akustické turné po různých scénách Latinské Ameriky a Španělska, aby oslavila 10. výročí svého prvního alba „Pafuera Telarañas“. Je to návrat k základům, kdy začínala hrát v barech v okolí Madridu. Osobní portrét jedinečné osobnosti, která svými písněmi zasáhla miliony lidí po celém světě.