Weltmarktfuhrer
WELTMARKTFÜHRER sleduje Tana Siekmanna, nazývaného německým Billem Gatesem, jak vede Biodata k úspěchu uprostřed německého technologického rozmachu. Po bankrotu Siekmann hledá vykoupení v šifrování dat ISDN, překonává překážky s neochvějným optimismem. Klaus Stern vypráví jeho cestu, zobrazujíc odolnost v tváři výzev jako jsou zpožděné mzdy, zatímco Siekmann usiluje o nový globální význam.