Du bist nicht allein
Čalouník Hans Moll, jeho žena, moderátorka paní Wellineková, její manžel a rusko-německá Jewgenia mají všechno, co k životu potřebují: jídlo, pití a střechu nad hlavou. Jediné, co jim chybí, je práce.