Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Každá rodina má tajemství, temnotu, které se nikdo nechce dotknout. Pro některé leží jejich tajemství pohřbena v zemi, která už neexistuje: Tři rodiny z odhadovaných 250 000 politických vězňů GDR se potýkají s otázkou, kolik minulosti chtějí dovolit ve své přítomnosti.