Nothing to Declare
Irsko, 1985. Desetiletý Keith Byrne a třináctiletý Noel Murray se jako černí pasažéři vplíží na let z Dublinu do New Yorku. V tomto nostalgickém transatlantickém dobrodružství poprvé na kameru vypráví o své neuvěřitelné cestě.