Anatomie lži
Dramatický seriál o bývalém policistovi, který je "lidským detektorem lži", tedy odborníkem na čtení řeči obličeje a těla, která prozrazuje podvod. Spolupracuje s klinickou psycholožkou a otevře si agenturu, která nabízí soukromé vyšetřování a řešení zločinů.