Vražedné Miami
Nejlepší soukromý patolog v Miami využívá svou vysoce sofistikovanou pitevnu k provádění pitev na objednávku, aby odhalil stopy, které miamská policie nevidí.
Dr. Beaumont Rosewood Jr. je nejlepší městský soukromý patolog, brilantní a charismatický. Rosewood se spojí s drsným detektivem Annalise Villovou, aby odhalili stopy, které nikdo jiný nevidí, a pomohli policii v Miami vyřešit nejnáročnější případy.