The Day Diego Returned to the Azteca
Když se Diego Armando Maradona v roce 2000 vrátil na stadion Azteca, netušil, že je to naposledy od jeho legendárního vítězství na mistrovství světa v roce 1986. Právě na této posvátné půdě dosáhl fotbalového vrcholu a navždy se zapsal do srdcí fanoušků. V roce 2026 se stadion zapíše do historie jako první, který bude hostit tři mistrovství světa.
V roce 2000 se Diego Armando Maradona vrátil na stadion Azteca, aniž by tušil, že je to naposledy od jeho legendárního vítězství na MS 1986. Právě na této posvátné půdě, která brzy jako první uspořádá tři světové šampionáty, se zrodila jeho legenda a stal se ikonou pro fanoušky na celém světě.
Tento dokument se vrací k jeho tichému, osobnímu návratu. Maradona se znovu prochází po hřišti, které z něj udělalo nejlepšího hráče všech dob. Díky dosud neviděným záběrům film zachycuje jeho shledání s posledním místem, kde byl skutečně šťastný. Je to cesta plná emocí a fotbalových vzpomínek.