Mýtus: Příběh Ledového království
V kouzelném lese na okraji Arendelle usedá rodina k večernímu příběhu a přenese se do kouzleného a tajuplného lesa, kde ožívají duchové (inspirovaní příběhem Ledové království 2) odhalující mýtický příběh jejich minulosti i budoucnosti.
Jeff Gibson, inspirovaný vzrušujícím prostředím, tématy i jednotlivými postavami z filmu Ledové království 2 z dílny Walt Disney Animation Studios, nechává ožít imaginativní a vzrušující příběh posazený v kouzelném lese na okraji Arendelle. Rodina scházející se k večernímu příběhu na dobrou noc nechává rozehrát úžasné dobrodružství barevného mýtického světa. Čeká ji blízké setkání s Nokkem (vodním duchem ve formě mohutného hřebce), s Vánkem (hravým větrným duchem, který se projevuje jako lehký vánek nebo jako divoké tornádo), s Kamennými obry (obrovským kamennými tvory, kteří tvoří říční břeh a jsou schopni děsivé destrukce, když je někdo vzbudí) a duchem Ohně (hbitým a živým salamandrem jménem Bruni). Jak se příběh rozvíjí tito duchové ožívají a je odhalena jejich minulost i budoucnost. Produkční designérka Brittney Leeová ctí odkaz velkých umělců tohoto Studia (Eyvind Earle, Mary Blairová and produkční designér Ledového království Michael Giaimo) a spolu se svými vlastními instinkty vytváří vizuální krajinu, která je unikátní svými barvami, tvary i stylem. Tak jako slavný Dineyho muzikál Fantazie zkombinoval sílu hudby s úžasnou vizuální stránkou, producent Nicholas Russell a režisér Gipson, najali skladatele Josepha Trapanese (Tron: Legacy), aby jim pomohl podtrhnout atmosféru Mýtu: Ledového příběhu. Evan Rachel Woodová (hlas královny Iduny z Ledového králostvstí 2) přidala svůj hlas jako vypravěčka. Film Mýtus je smeknutím klobouku před rodinnou tradicí Gibsonových, kteří se také scházeli k večerním příběhům. Včetně jednoho příběhu, který pocházel od jeho pra pra pra pra pra dědečka o jeho setkání s psancem Jesse Jamesem, když byl ještě malý kluk a vyrůstal na farmě v Kansas City.