Olaf se Svenem hledají v Ledovém království ty nejlepší a nejkrásnější vánoční tradice pro Annu a Elsu.
V krátkém filmu od Walt Disney Animation Studios prožívají sněhulák Olaf a sob Sven veselé vánoční dobrodružství. Anna a Elsa připraví v království Arendelle vůbec první oslavu Vánoc. Poddaní však z oslavy rychle odejdou, aby si užili vlastních rodinných vánočních tradic. Královským sestrám dojde, že samy žádné rodinné tradice nemají. A tak se Olaf se Svenem vypraví na cestu skrz naskrz Ledovým královstvím, aby pro Annu a Elsu našli ty nejlepší a nejkrásnější vánoční tradice.