Life Bites
„Life Bites“ je sitkom pro mladé dospívající. Seriál je o každodenních dobrodružstvích rodičů, kteří mají tři děti – syna a dvě dcery.
„Life Bites“ humorným způsobem popisuje potíže ze světa mladých dospívajících: vztahy bratra a sestry, vztahy s rodiči a kamarády, randění, škola, sporty, hudba atd. Seriál je zkrátka o všem, co vás potkává, když je vám 14 nebo 15 let.