548 dní: V zajetí kultu
Mladá Patricia Aguilarová zmizí a způsobí tím své rodině velké trápení. Když se po několika týdnech ozve, svitne její rodině naděje, že je stále naživu. Dívka se však chová velmi zvláštně, jako by ji někdo ovládal. Brzy vyjde najevo, že odjela do Peru, kde ji svedl guru jednoho kultu. Rodina začne bojovat o její návrat, i když je Patricia proti. Z pohledu hlavních hrdinů sledujeme příběh rodiny překonávající tragédii.