komedie, hudební
Pěvky z Barden Bellas dokončily vysokou školu a pochopily, že samotným zpěvem se jen těžko uživí, přesto se ještě jednou společně vrací v závěrečné kapitole oblíbené filmové série. Sice zvítězily na světovém mistrovství, ale pracovní nabídky nepřichází a skupina se pomalu rozpadá. Když ale dostanou šanci k turné po amerických vojenských základnách v Evropě, cítí, že je to ideální příležitost připravit nová hudební vystoupení a ještě jednou předvést to nejlepší.