Vůbec poprvé nahlédnete do soukromí fotbalisty, otce, rodinného typu a kamaráda. Tento dojemný a fascinující dokument nabízí jedinečný pohled na sportovní i osobní život Cristiana Ronalda na vrcholu jeho kariéry.
Tento film se natáčel 14 měsíců a tvůrci při něm měli jedinečný přístup k fotbalové ikoně. Jde o první oficiální a plně autorizovaný snímek o Cristianu Ronaldovi. Vůbec poprvé svět nahlédne za zavřené dveře a pozná slavného sportovce i jako otce, rodinného člověka a přítele. Dojemný a fascinující dokument přináší díky důvěrným rozhovorům, špičkovým záběrům ze hřiště a dosud neviděným archivním materiálům úžasný vhled do sportovního i osobního života trojnásobného držitele Zlatého míče na vrcholu jeho kariéry.