Um Dia De Futebol Part 1
Dokument Um dia de Futebol zachycuje zážitky fanoušků, hráčů a trenérů týmu Desportivo das Aves během 24 hodin, které předcházely finálovým okamžikům portugalského fotbalového poháru. Při této historické příležitosti získal malý klub titul mistra. Je to příběh o triumfu klubu i vesnice – příběh Davida proti Goliášovi – s exkluzivními záběry z různých zápasů a předzápasových okamžiků.