Love Story John F. Kennedy Jr. a Carolyn Bessette
Minisérie mapuje nepopiratelnou chemii, bouřlivé námluvy a ostře sledované manželství Johna F. Kennedyho mladšího a Carolyn Bessette, jejichž milostný příběh uchvátil celý národ.
Minisérie stanice FX Love Story: John F. Kennedy ml. a Carolyn Bessette vypráví o nepopiratelné chemii a bouřlivém vztahu jednoho z nejikoničtějších párů 20. století. On byl pro Ameriku princem a celý národ sledoval, jak z chlapce roste milovaný mládenec a mediální senzace. Ona byla hvězdou sama o sobě: nesmírně nezávislá žena s osobitým stylem, která se z prodavačky vypracovala na manažerku u Calvina Kleina a stala se důvěrnicí samotného zakladatele. Jejich láska se ale odehrávala před zraky veřejnosti a obrovská sláva a mediální pozornost hrozily jejím zničením. Seriál sleduje složitou a srdcervoucí cestu páru, jehož osobní city se staly národní posedlostí. První díl antologie Ryana Murphyho Love Story je inspirován knihou Elizabeth Beller Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy.