Samotář v Seattlu
Tom Hanks a Meg Ryan v romantické komedii o dvou lidech, které svede dohromady osud. Vdovec Sam Baldwin (Hanks) se na popud svého syna svěří se svým příběhem v rádiu. Okamžitě si získá srdce tisíců žen, které ho zasypou dopisy. Spisovatelku Annie Reed (Ryan) Samův příběh okouzlí a ona uvěří, že jsou si souzeni. Má to jen dva háčky: Annie je zasnoubená a Sam ještě neví, že jsou pro sebe jako stvoření. Dále hrají Rosie O'Donnell, Rita Wilson a Rob Reiner.