Sestra v akci 2: Znovu v černém hábitu
Vaše nejoblíbenější jeptiška je zpátky na scéně. Deloris Van Cartierová se vrací do utajení jako sestra Mary Clarence ve snaze pomoci problémové škole.
Vaše nejoblíbenější jeptiška je zpátky na scéně, Tentokrát se Deloris Van Carierová vydávající se za sestru Mary Clarence pokusí v utajení zachránit problémovou školu. Výbavou jí jsou osnovy plné hudby a do třídy vnáší dar smíchu, moc hudby a krapet nebeské inspirace – ale to jen dokud studenti nezjistí, kým doopravdy je.