Ostřílený příslušník Navy SEAL souhlasí, že se postará o rodinu vědce. Ukáže se, že ho čeká dosud nejtěžší mise.
Por. Shane Wolfe (Vin Diesel) je tvrdý příslušník Navy SEAL, který velel vojenským operacím po celém světě. Teď ale přichází zkouška nejnáročnější: musí ochránit domácí frontu v domě s pěti rozjívenými dětmi. Když vymění bojovou výstroj za pleny a pitíčka, zjistí, že nejde jen o hlídání dětí, ale o opravdové dobrodružství.