komedie, animovaný
Lampička najde míček, se kterým si hraje, a baví se, dokud míček nepraskne. Když už si starý Luxo myslí, že se jeho dítě zklidní, najde Luxo junior ještě větší míč.
Lampička najde míček, se kterým si hraje, a baví se, dokud míček nepraskne. Když už si starý Luxo myslí, že se jeho dítě zklidní, najde Luxo junior další míč, tentokrát desetkrát větší.