Jack-Jack útočí
Chůva Kari si myslí, že ji čeká běžná noc s malým Jack-Jackem. Netuší však, co pro ni nejmenší člen neuvěřitelné rodiny Parrových chystá!
Chůva Kari si myslí, že ji čeká běžné hlídání. Je připravena malému Jack-Jackovi, nejmenšímu členovi neuvěřitelné rodiny Parrových, poskytnout neurologickou stimulaci s uklidňujícím hudebním doprovodem. Netuší však, že Jack-Jack ji naučí pár věcí o dětech se „zvláštními potřebami“. Kari věrná svému slovu dokáže, že si poradí se vším, co Jack-Jack udělá, i když jen s obtížemi. A Jack-Jack dokáže, že poslouchání Mozarta opravdu dělá děti chytřejšími.