Bolt - pes pro každý případ
Bolt je hvězdou nejslavnějšího seriálu Hollywoodu. Vtip je v tom, že o tom neví a myslí si, že je skutečně superpes. Když se však omylem ocitne v New Yorku, daleko od své paničky Penny, prožije opravdové a skvělé dobrodružství.
Bolt je nejúžasnější a nejbáječnější pes na Zeměkouli. Čtyřnohý akční hrdina s neuvěřitelnými superschopnostmi žije život plný dobrodružství, nebezpečí a nástrah. Jeho supersíla, laserový pohled a superštěk ho nikdy nezradí a dobro s Boltem na své straně vždy zvítězí. Bolt je zkrátka pes pro každý případ. Tedy alespoň v televizním seriálu. Shodou okolností se však ocitne v New Yorku, daleko od domova a musí se dostat zpátky ke své paničce Penny na druhou stranu Ameriky. Televizní kamery ovšem neběží, režisér ani štáb tu nejsou a psí superschopnosti najednou nefungují tak, jak by měly. Bolt, hvězda televizního seriálu, se však nevzdává. Potká toulavou a životem protřelou kočku Micku a nadšeného televizního fanatika, křečka Bivoje. Společně s nimi prožívá skvělé dobrodružství, které je tentokrát opravdové.