Herkules
Animovaný film Herkules od studia Disney je plný zábavy, písniček a dobrodružství. Mladý smrtelník Herkules je obdařen nadlidskou silou a chce dokázat svému otci Diovi, že je takovým hrdinou, který se může opět stát bohem. Na jeho cestě za hrdinstvím jej doprovázejí jeho věrní přátelé – létající kůň Pegas a osobní trenér Phil. Je tu ale ještě bujarý a vznětlivý darebák Hádes, který plánuje převzít vládu nad Olympem a ztěžuje tak Herkulovi jeho cestu. Herkules se také musí rozhodnout mezi legendární silou a láskou k řecké krásce Meg. Jen díky cenné lekci, že důležitější, než síla nadlidská, je síla jeho srdce, se Herkulovi podaří zachránit Olymp a upevnit si své místo hrdiny.