Zůstaň
Film „Zůstaň“ sleduje Kiaru, doktorku filozofie a autorku knihy o africké spiritualitě, a Milese, bývalého zápasníka MMA. Jejich kdysi krásné manželství se rozpadá. Když se zdá, že hůř už být nemůže, narazí na děsivé nadpřirozené síly. Namísto vzájemných hádek teď musí bojovat o holý život. Přežijí, jen pokud s odvahou a láskou překonají své nejtemnější okamžiky.