Nájemník v mém sklepě
Afroameričan Charles Blakey ze Sag Harboru se plácá v problémech, nemá štěstí a brzy má přijít o rodný dům. Vtom se objeví svérázný bělošský podnikatel Anniston a nabídne mu, že si na léto pronajme jeho sklep.
V afroamerické čtvrti Sag Harbor v New Yorku je Charles Blakey (Corey Hawkins) bez práce, nemá štěstí a hrozí mu zabavení rodinného domu. Pak mu ale na dveře zaklepe záhadný byznysmen Anniston Bennet (Willem Dafoe) s bizarní a lukrativní nabídkou. Chce si na léto pronajmout jeho zaprášený sklep, za což by mu dal dost peněz, aby se nadobro zbavil svých dluhů. Jakmile to Charles přijme, ocitne se na děsivé cestě, na které musí čelit duchům své rodiny, čímž muži uvíznou v děsivé hádance, jež je v srdci jejich rasy, zdrojem jejich traumat a zárodkem veškerého zla.