Jak chytit pašeráka
Agenti sledují podezřelého pašeráka metamfetaminu. Celníci dopadnou mezinárodního pašeračku.
Pracovníci ministerstva vnitřní bezpečnosti zadrží potenciálního dealera před rychlým občerstvení.
Agenti narušili metamfetaminový řetězec a celní správa zabavila obrovskou zásilku žraločích ploutví.
Úřad pro vnitřní bezpečnost vyšetřuje kokain ukrytý v koláčích, celnice řeší kontraband a hotovost.
Agenti zatýkají osobu podezřelou z pašování zbraní, zatímco celníci pátrají po kapalných drogách.
Služební pes vyčenichá fentanyl v těle pašeráka a denverští vyšetřovatelé zachytí nebezpečnou drogu.
Letištní kontrola odhalí záhadnou drogu z Asie a reaguje na krizi s COVID-19 na nových hranicích.