Drogy a.s.
Nová generace makléřů a obchodníků se obrací k drogám, které jim pomáhají udržet výkonnost v práci.
Jsou jarní prázdniny a tisíce amerických studentů míří do Cancúnu, přičemž mnozí se chtějí zfetovat.
Dvě věznice mají přísnou protidrogovou politiku, ale vězni přesto dokáží dostat drogy dovnitř.
Newyorští dealeři kokainu zjistí, že dodavatelský řetězec je silný jen jako jeho nejslabší článek.
Detroitští dealeři, policisté a agenti FBI se před Halloweenem zabývají místní divokou rave scénou.
Policie v Pittsburghu potírá prodej heroinu, a tak se na trh dostávají noví dealeři.
Užívání heroinu na Staten Islandu roste, protože mladí vyměňují pilulky na předpis za drogy.
Kokain míří do Evropy. To znamená, že z Amazonie do Amsterdamu jede ďábelskou rychlostí.