Stále naživu
V seriálu Stále naživu se čerstvě svobodná Nell Serranová (Gina Rodriguezová), momentálně bez peněz a podle vlastních slov úplná troska, snaží znovu nastartovat život a kariéru, které před deseti lety opustila. Když Nell dostane jedinou práci, kterou dokáže sehnat – psaní nekrologů, začne dostávat rady do života od nečekaného zdroje.
V seriálu Stále naživu se čerstvě svobodná Nell Serranová (Gina Rodriguezová), momentálně bez peněz a podle vlastních slov úplná troska, snaží znovu nastartovat život a kariéru, které před deseti lety opustila. Když Nell dostane jedinou práci, kterou dokáže sehnat – psaní nekrologů, začne dostávat rady do života od nečekaného zdroje. Převzato z knihy Zpovědi trosky po čtyřicítce od Alexandry Potterové.