Ošklivka Betty
Betty Suarezová je tvrdá, houževnatá, citlivá a milující, ale není to klasická kráska a nemáýs styl. Nastoupí do snobského časopisu Mode a čelí spoustě těžkostí.
Betty Suarezová je chytrá, tvrdá a houževnatá, ale taky citlivá a milující. Doufá, že tyhle vlastnosti jí pomohou získat práci v Maede Publications. Není to klasická kráska, což ji ze začátku znemožňuje dostat práci v módní Bibli - časopisu Mode. Časopis se ovšem neustále mění, manažeři lační po moci a chtějí ho ovládnout. Vydavatel se pokusí situaci zachránit a obsadí svého nezkušeného syna Daniela do role šéfredaktora. Poté, co ho hned první den načape se sekretářkou, najme Betty jako jeho novou asistentku. Začátky jsou těžké, Daniel nutí Betty, aby v práci skončila a chová se k ní hrozně. Nakonec si ale uvědomí její pravou hodnotu, a stane se z nich dobrý tým.