Formentera Lady
Samuel je sedmdesátiletý hippie, který žije na ostrově Formentera v domě na pláži bez elektřiny a teplé vody a hraje na banjo v starých klubech. Jeho život se změní, když jeho dcera přivede Marca, svého desetiletého syna, a nechá ho s tím starým mužem.