Opuštění
Průvodčí najde v roce 1984 na nádraží v Barceloně tři opuštěné sourozence. Nemají u sebe žádná zavazadla ani doklady. Jmenují se Ramón, Ricard a Elvira a jsou jim dva, čtyři a šest let. Adoptuje si je rodina z Barcelony a následně na svou minulost zapomenou. O třicet let později Elvira otěhotní. Začíná velké pátrání k zodpovězení jediné otázky: Kdo jsou?
Tři sourozenci ve věku dva, čtyři a šest let se 22. dubna 1984 ocitnou úplně sami na vlakovém nádraží v Barceloně. Jmenují se Ramón, Ricard a Elvira. Nemají u sebe žádné doklady, mluví francouzsky a pamatují si jen to, že přijeli z Paříže. Neznají jména svých rodičů ani nevědí, kde jsou. Od tohoto okamžiku je trápí jediná otázka: Kdo jsou? Aby tuto záhadu vyřešili, budou si muset vybavit část svých vzpomínek, které jsou převážně vymazané nebo zablokované. Spolehnou se na pomoc několika dobrovolníků, kteří se spojí přes sociální sítě a budou sestavovat mapy, fotografie a rodokmeny, aby pospojovali všechny stopy a našli záchytný bod. Bude to cesta stejně napínavá jako komplikovaná, s jediným cílem: najít jejich rodiče a pochopit, proč je opustili. Podaří se jim to?
Tři sourozenci se pokouší odhalit, kdo jsou jejich rodiče a proč je v roce 1984 opustili.
Tři sourozenci své pátrání zveřejní. Nové stopy ukazují na možnou biologickou rodinu.
Tři sourozenci se shledávají s biologickou rodinou a odhalují kriminální minulost svých rodičů.