Lví král 2: Simbův příběh
Timon a Pumbaa nemůžou neustále chránit Simbovu tvrdohlavou dceru Kiaru, a to zejména, když potká fascinujícího rivala jménem Kovu – lvíče, jež se má stát vůdcem smečky vyhnanců po Scarovi.
Zažijte sílu „Upendi“ – neboli lásky – protože Simbova tvrdohlavá dcera Kiara jde za dobrodružstvím mimo dohled starostlivého otce. Timon a Pumbaa ji nemůžou neustále chránit, a to zejména, když potká fascinujícího rivala jménem Kovu – lvíče, jež se má stát vůdcem smečky vyhnanců po Scarovi. Kiara a Kovu hledají své místo v kruhu života a pochopí, že jejich osudem je sjednotit obě smečky, a nastolit tak mír.