Lví král v Hollywood Bowl
Na počest 30. výročí Lvího krále se amfiteátr Hollywood Bowl promění ve Lví zemi, kde se odehraje strhující koncert. Tato hudební událost oslavuje proměnu tohoto díla, od animovaného filmu z roku 1994 přes muzikál ověnčený cenou Tony až po hrané filmy z let 2019 a 2024, a vzdává hold hudbě a postavám, díky nimž se Lví král stal celosvětovým fenoménem.
Na počest 30. výročí Lvího krále se amfiteátr Hollywood Bowl promění ve Lví zemi, kde se odehraje strhující koncert, na němž se sejde původní hlasové obsazení a herci z legendární broadwayské show. Tato hudební událost, na níž vystoupí Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner, absolventi scénického muzikálu Heather Headleyová a Bradley Gibson a také speciální hosté North West a držitelka ocenění EGOT Jennifer Hudsonová, je oslavou 30 let tohoto celosvětového fenoménu ověnčeného Oscarem a cenou Tony, který ožil prostřednictvím animace, broadwayského jeviště, hraného filmu i dalších scén.