Zázračné přistání na řece Hudson
Zázračné přistání na řece Hudson vypráví dramatický a pravdivý příběh děsivého, ale nakonec triumfálního nouzového přistání letu číslo 1549 na řece Hudson. Film obsahující intimní a emotivní rozhovory i dramatické rekonstrukce ve velkém měřítku odhaluje detaily týkající se pasažérů i posádky a ukazuje, že samotné dosednutí na vodu bylo jen počátkem jejich boje o přežití.