Závoj
Špionážní thriller o překvapivém a napjatém vztahu dvou žen, které na cestě z Istanbulu do Paříže a Londýna rozehrají smrtelně nebezpečnou hru na pravdu a lež. CIA a francouzská rozvědka musí tajně spolupracovat, aby zabránily hrozící katastrofě.
Imogen a Adilah pokračují v cestě do Paříže a v Istanbulu se dostanou do nebezpečné situace.
Imogen dá Adilah v Paříži dohromady s její dcerou. Je však stále nejasnější, co je pravda a co lež.
Imogen propašuje Adilah do Anglie, aby se sešla s Michaelem v naději, že konečně dostane odpovědi.