Vražda na samém konci světa
Darby Hartová, amatérské soukromé očko a technicky zdatná hackerka z generace Z, je spolu s dalšími vyvolenými pozvána na soustředění na odlehlém místě. Když je však jeden z pozvaných nalezen mrtvý, musí Darby využít všech svých schopností, aby dokázala, že šlo skutečně o vraždu, a to dřív, než vrah udeří znovu.
Amatérské soukromé očko dostane záhadné pozvání do tajného sídla samotářského tech miliardáře.
Darby si myslí, že úmrtí, jehož byla svědkem, byla ve skutečnosti vražda, ale nikdo jí nevěří.