Boj o jídlo
Chip a Dale sbírají oříšky a schovávají si je v dutině stromu, když vtom se objeví Pluto a snaží se do stejné dutiny stromu schovat svou kost. Všechny oříšky vyletí, dokutálí se do Plutovy boudy a Chip a Dale musí vymyslet způsob, jak je odtamtud dostat.