komedie, animovaný
Když se Donald pokusí naštípat nějaké palivové dříví, zničí domov čipmanků, kteří se svůj domov snaží všemožně zachránit před spálením a uspějí.
Když jde Donald ven naštípat dříví, náhodou si vybere poleno, které je domovem Chipa a Dalea. Musí jednat dřív, než jejich domov a zásoba žaludů vzplane.