Šimpanzi
Studio Disneynature, které vám přineslo filmy „Země“, „Oceány“ a “Africké kočky“, představuje film Šimpanzi – pozoruhodný příběh o individuálním triumfu a rodinných poutech. Vydejte se do hlubin afrického deštného pralesa a seznamte se s Oscarem, rozkošným mladým šimpanzem, který se v životě rád baví. Svět je pro Oscara a jeho kamarády mladé šimpanze, kteří rádi vytvářejí chaos, jedním velkým hřištěm. Jsou plní zvědavosti, chuti objevovat, radosti a lásky k napodobování druhých – patří mezi nejneobyčejnější osobnosti zvířecí říše.