Setkání se šimpanzi
Seriál Seznamte se s šimpanzi diváky zavede za tajným životem v Ráji šimpanzů, jednom z největších útulků pro zvířata na světě. Tento 200akrový útulek, schovaný hluboko v lesích v srdci Louisiany, je domovem téměř 300 šimpanzů. Šestidílný seriál National Geographic sleduje světlé i stinné stránky života této výjimečné skupiny šimpanzů.
Seriál Seznamte se s šimpanzi diváky zavede za tajným životem v Ráji šimpanzů, jednom z největších útulků pro zvířata na světě. Tento 200akrový útulek, schovaný hluboko v lesích v srdci Louisiany, je domovem téměř 300 šimpanzů. Šestidílný seriál National Geographic sleduje světlé i stinné stránky života této výjimečné skupiny šimpanzů, kteří dostali druhou šanci na život díky zdejším zaměstnancům, jejichž nasazení, laskavost a obětavost nezná mezí. V tomto seriálu, kde se přirozeně prolíná přírodopisný a observační dokument, hrají hlavní roli šimpanzi, okolo kterých se všechno točí. Seriál Seznamte se s šimpanzi je drama ze skutečného života, které zachycuje celou škálu emocí a nabízí jedinečný přístup ke všemu, co se v Ráji šimpanzů děje, včetně bitek o jídlo, spojenectví, romantiky, chlapského přátelství, slz, vzteku, smůly i zlomených srdcí.