životní styl, reality show
Nová šéfkuchařka z 24Kitchen Shirma Rouseová se vrhne do kuchyně, aby vytvořila ty nejlahodnější karibské pokrmy. Sama, a někdy i se svými slavnými hosty, vytvoří ty nejlahodnější pokrmy, zatímco vy budete objevovat tuto výjimečnou kuchyni.
V Shirma’s Soul Food se nová šéfkuchařka z 24Kitchen Shirma Rouseová vrhne do kuchyně, aby vám představila karibskou kuchyni. Naučí vás, jak udělat kuře na kari, pastechi a Johnny cakes, zatímco se s vámi podělí o své nejoblíbenější pokrmy, například burgery, kuřecí křidýlka a hot dogy. Stručně řečeno tu bude něco pro každého. Sama, a někdy i se svými slavnými hosty, jako jsou třeba Jandino Asporaat a Trijntje Oosterhuisová vás nechá ochutnat chutě této výjimečné kuchyně.