Zoete Spruiten
V Zoete Spruiten děti vyjadřují svůj názor na ingredience, které většina dětí nemá ráda. Například čekanku, růžičkovou kapustu nebo rybu. Jochem van Gelder předává jejich autentický názor šéfkuchařce Robertě Pagnierové, které poté hledá řešení. Uvaří dané jídlo jinak a dá si záležet na naservírování, aby děti překvapila. Také přidává tipy, jak úspěšně vařit pro děti.