Otway The Movie
Kultovní hudební legenda John Otway, podporovaný věrnými fanoušky, vystupuje v tomto kritikou ceněném filmu. S humorem ukazuje, jak ho desetiletí neúspěchů včetně slavného pádu v televizi BBC paradoxně udržela na scéně přes 35 let.