The Sparks Brothers
Jak může být rocková kapela zároveň úspěšná, podceňovaná, nesmírně vlivná, a přesto všechno nepochopitelně přehlížená? Projděte si hudební odyseu pěti podivnými a nádhernými desetiletími s bratry Ronem a Russellem Maelovými a při tom oslavte inspirativní odkaz Sparks: oblíbené kapely vaší oblíbené kapely.