Aladin
Disney přináší strhující hranou adaptaci klasického animovaného příběhu zlodějíčka Aladina, princezny Jasmíny a Džina, který může být klíčem k jejich budoucnosti. Aladin v režii Guye Ritchieho je hvězdná podívaná s Willem Smithem jako velkolepým Džinem, Menou Massoudem jako okouzlujícím zlodějíčkem Aladinem a Naomi Scott v roli Jasmíny, půvabné a samostatné princezny Agrabahu.