Men on the Bridge
Tři muži, kteří pracují na slavném Bosporském mostě, vyprávějí své příběhy v dojemném dokumentu o každodenní práci, životech a snech. Jejich vyprávění skládá mozaiku života na mostě a odhaluje jedinečný pohled na město a jeho tiché strážce.