Tento hodinový dokument zachycuje dobrovolníky organizace Lifeguard Hellas, kteří na pláži Lighthouse Molyvos a v zóně 5 na ostrově Lesbos pomáhají uprchlíkům překračujícím Egejské moře. Poukazuje na jejich motivaci, zkušenosti a výzvy a vrhá světlo na celosvětovou uprchlickou krizi a jejich odvážné úsilí o záchranu životů uprostřed přírodních sil.