Skicák
Skicák nás zavede na pracovní stoly a do života talentovaných výtvarníků a animátorů. Každá epizoda se zaměřuje na jednoho umělce, který nás učí, jak nakreslit jednu ikonickou postavu z filmu vytvořeného v animačních studiích Walta Disneyho. Zatímco se učíme jednotlivé kroky při tvorbě kresby, zjišťujeme, že každý z umělců má jedinečný příběh o tom, jak se dostal ke společnosti Disney a ke své vybrané postavě.
Intimní, instruktážní dokumentární seriál Skicák nás zavede na pracovní stoly a do života talentovaných výtvarníků a animátorů. Každá epizoda se zaměřuje na jednoho umělce, který nás učí, jak nakreslit jednu ikonickou postavu z filmu vytvořeného v animačních studiích Walta Disneyho. Zatímco se učíme jednotlivé kroky při kreslení těchto postav, zjišťujeme, že každý z umělců má jedinečný příběh o tom, jak se dostal ke společnosti Disney a ke své vybrané postavě. Tento exkluzivní zážitek od tvůrců pořadu Šéfkuchařův stůl umožní divákům všech věkových kategorií získat nový náhled na to, jak tyto oblíbené postavy ožívají na filmovém plátně, a v průběhu je zároveň seznámí s novým obsazením skutečných postav.
Hyun Min Lee nás učí, jak nakreslit postavu, která je jí blízká, Olafa z filmu ledové království.
Eric Goldberg nás učí kreslit jednu z nejznámějších postav: Džina z filmu Aladinova dobrodružství.
Animátor a výtvarník postav Disneyho animačního studia Jin Kim Lee nás učí kreslit Kapitána Hooka.
Samantha Vilfortová z Disneyho animačního studia nás učí nakreslit Mirabel z filmu Encanto.