Příběh Howarda Ashmana
„Howard“ je dosud neodvyprávěný příběh Howarda Ashmana, vynikajícího textaře, který stojí za klasikami Disneyho studia, jako jsou Aladin, Kráska a zvíře, Malá mořská víla a autora muzikálů včetně Malý krámek hrůz. Pomocí dosud nepublikovaných archivních záběrů film mapuje, jak se z Howarda stal textař těch nejznámějších rodinných filmů na světě.